en annan lista

20 oktober, 2007

från Robban

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Sex när jag jobbar, fyra övrig tid

Vilken svordom använder du mest? Fanjävla

Äger du en iPod? nä, jag har en, men den är inte min

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden

Vilken var den senaste filmen du såg? Music and lyrics (söt, funkar)

Har några av dina vänner barn? Jao

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Bil. En mitsubishiiiii

Har någon någonsin kallat dig lat? Jag själv brukar göra det iaf

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? Oboy

När var senast någon stötte på dig? Constantly, dear..

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Inte då berg- och dalbanor! Jag gillar gungor

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Tittade du på tecknat när du var liten? Mmm, mest lady lovely locks.. och ponnyerna.

Hur många syskon har du? Fyra ungefär.

Äger du några band t-shirts? Hade en med backstreet boys en gång.. eller var det hanson?

När flög du senast? ..va?

Läser du för skojs skull? Jaa, inte då för någon annans skull inte.

Pratar du några andra språk? Engelska och bebisspråk, o så gör jag ljud åt sköldpaddorna ibland..

Har du en stationär dator eller en laptop? En stationär som funkar ibland. Ny är beställd!!

Vilka gör du, önskningar eller planer? Planer

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? well.. en sköldpadda nånstans vore inte så dumt

Ska killen bjuda på första dejten? Om han vill, I don’t care

Vad tar du med dig på bion? Dricka, jag har törstfobi

Vem var din favoritlärare? Lars Åhman (gymnasiet)

Din favoritlåt just nu? Italy vs Helsinki (Laakso with Peter Jöback)

Vem talade du senast med i telefon? David

Har du nånsin varit kär? Vet inte riktigt

Kan man vara kompis med ett ex? Har hört ryktas om att det kan vara möjligt

Din favoritfärg? Spetsmönstrat! Och petrolgrön/blå

Hur många kuddar sover du med? Två

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

När grät du senast? Tidigare i veckan kanske, minns inte så noga

När fick du senast en puss? I söndags

Vad kan vara avtändande hos en kille? Dumhet

Finns det nån som vet allt om dig? Nej.

Tror du på änglar? Nej. (angels aren’t afraid, they’re just quiet.. oj. högstadieminnen.)

Hur många par skor har du? kanske 16

Vem fick du senast sms från? David

Vad har du för väder? Nyss snö, nu blött och nollgradigt

Har du en blogg? Ja, för bilder och konstiga listor

Vad har/är du just nu? Har tvättid, är less

Var är du just nu? Hemma

Skulle du vilja ändra nåt i ditt liv? Ja

Är det nåt du skulle vilja säga till nån som du inte gillar? Nä, silent treatment funkar för mig

Är det nåt du är nöjd med hos dig själv? Mm.. att jag är så het.

Är det nåt du inte gillar hos dig? Damp

Vart vill du vara precis nu? I Pite, eller ute. Du får välja! Jag går ut så länge.

One Response to “en annan lista”

  1. Robert Says:

    Sno på du bara, jag har ju som snott den själv, tro det eller ej :-P


Kommentera

