oh, steven…

15 februari, 2008

omg, jag vill ha guitar hero more than ever nu. varför blev inte jag tv-spelsnörd?


”Några av låtarna som nämns i pressmeddelandet är ”I don’t want to miss a thing”, ”Sweet emotion”, ”Love in an elevator” och ”Dream on”. Med i spelet kommer också musik som Aerosmith inspirerats eller uppträtt tillsammans med.” Åh.

3 Responses to “oh, steven…”

  1. Anonymous Says:

    Hej. Var du du för msn adress? Din bror ville inte ge den till mig.

    //Videkvist

  2. Elias Says:

    det är väl aldrig för sent för att bli en tv-spelsnörd?!

  3. Robert Says:

    precis vad jag tänkte säga; det är aldrig för sent att bli besatt av tv-spel. jag började ”nörda” redan när jag var 5, så jag har ett litet försprång :-P


Kommentera

