vad en tuss önskar sig

28 november, 2008

ifall någon undrade.

  • skor att träna inomhus i
  • massage någonstans (obs: upplevelse!) ;)
  • the sun egg, kolla här! engelska liksom.
  • post secret-böcker, som den här (det finns flera!)
  • den här muggen! jag har en. den vill ha sällskap. finns på designtorget, eventuellt även i spejsade inredningsbutiker…
  • presentkort på kicks, lindex, h&m, stadium/team sportia (se första punkten), åhléns, bokia…
  • man får gärna måla en tavla eller rama in ett foto eller så. väggar är till för att prydas!

mann_virginia Fin bild av Sally Mann.

i övrigt… böcker, musik, sköldpaddssaker. som vanligt ungefär.

3 Responses to “vad en tuss önskar sig”

  1. Michelle Says:

    Så du gillade bandet? Eller själva inlägget? :P

    Fin blogg du har, ska ta och prenumerera, och det vore kul om du ville prenumerera på min blogg med? :)

    Kram!

  2. Michelle Says:

    Åh vad kul att du gillar min blogg, lämna gärna fler avtryck! Kram, puss!

  3. stina Says:

    Ha, jag har hittat din blogg! Kul! Och Isak hittade jag på någon bild oxå! Vi hörs!
    Kram Stina med familj


Kommentera

