fredag 13.2.09

13 februari, 2009

den som förstår rubriken tycker jag om extra mycket!

sitter i Skellefte (egentligen utanför) och leker med familjens nya laptop. it is lovely! såhär tjusig är jag idag, nyfärgad och nyplattad med nyglasögon och nytröja (why yes, I am made of money):

snapshot_20090213_7

4 Responses to “fredag 13.2.09”

  1. Emmy Says:

    Härligt hår!

    Haha, jag kan tänka mig det, men du har ganska lätt för att lära, känns det som?;)

  2. Emmy Says:

    Ja, det här med att tänka är ju alltid lika jobbigt;)

    Men du är ju i Umeå, det är ju en annan stad, kan man ju säga;)

  3. Robert Says:

    Ny tröja!? Vet hut! Nya kläder är inte för studenter! Jag köpte förvisso en ny skjorta idag, men det räknas inte riktigt, för jag är faktiskt bara student i 109 dagar till.

    • Tuss Says:

      alltså, jag har nog missförstått det där med att vara fattig student. jag anser mig ha råd med det mesta!


Kommentera

