söndag: Piteå!

22 februari, 2009

sex timmars bussåkande totalt idag, jättetråkigt var det (jag läste massor om språkfamiljer och tvåspråkighet. ni fattar.) men det var det värt, för systern gick och vann! vi är alldeles chockade allihopa. ;)

mmm. duktigaste systern i världen tror jag bestämt. nu är det färdigtävlat för säsongen, men show i skellefteå den femtonde. :)

pose!

pose!

2 Responses to “söndag: Piteå!”

  1. Linda Says:

    Ooh! Ännu en blogg jag kan följa! Hurra! :)

  2. julia Says:

    Jag är riktigt imponerad! Lätt att jag måste följa med någon gång och agera hejarklack!
    Så duktig!!


Kommentera

