you can’t fly away electric bird

26 februari, 2009

emo

jag tvättar. och pluggar (snart). har inget att säga heller, bloggar för att slippa göra något annat bara. jag gjorde en spännande sak i morse, men den kan jag ju inte berätta om här!

den här ickebloggen börjar likna en wannaberiktigblogg. kan inte ni som läser säga hej i kommentarerna nurå, så jag får en överblick? bra! (man får vara anonym, men säg pip ändå tycker jag.)

på lördag ska jag försöka bli nån slags emo, det är nämligen maskerad, yay!

8 Responses to “you can’t fly away electric bird”

  1. stina Says:

    Pip : )

  2. Elias Says:

    konnichiwa!

  3. Icebear Says:

    Pip från Ersmark / Kram

  4. Anonym Says:

    Men, lämna en cliffhanger sådär … Har man sagt A får man säga B! :)

  5. Robert Says:

    Hyvää iltaa! (alkaen Etelä-Ruotsi)

  6. Emmy Says:

    Tycker du?:) tack!

  7. celina Says:

    pip;)


Kommentera

