all this time

21 mars, 2009

idag ska jag skriva på hemtentan. helst mycket och duktigt och så. den förra blev godkänd, 52 av 75, med två fullpoängare. det duger, jag behöver inte mer än godkänt. den jag skriver nu handlar om språkinlärning och ska lämnas in om en vecka och en dag.

det är en distraherande solig vårdag här utanför.

bild på min daaarling kommer under dagen, skulle jag tro, ty jag har en tendens att pyssla med sådant när jag har mycket att plugga…

här är en maria som är fin. (det finns ingen bättre version av videon just nu.)

Kommentera

