calleth you, cometh I

21 mars, 2009

(rubriken råkar vara fortsättningen på min facebookstatus. jag vet att du undrade.)

så här är han då, min nya daaarling (han heter, om än motvilligt, just så).

ASUS Eee PC 1000H.... typ.

ASUS Eee PC 1000H.... typ.

banksy fick pryda baksidan

banksy fick pryda baksidan (från schtickers.com)

det jag egentligen gör idag, förutom en solskenspromenad, är det här:

hemtentaelände nr 2

hemtentaelände nr 2

pluggknark

pluggknark

One Response to “calleth you, cometh I”


  1. […] Både och. Den stationära har fått stå bortglömd sen jag skaffade daaarling dock. […]


Kommentera

