du är ett glashus, jag är en sten

3 april, 2009

sitter på skolan och har haft en ovanligt intim lektion i semantik; vi var två elever och en lärare. bara en elev mindre än vanligt, förvisso! hej jag är en minoritet…

jag sökte på semantik, och fann en reptil. logiskt?

jag sökte på semantik, och fann en reptil. logiskt?

nu snöar det och jag samlar mod inför att äta lunch och gå ner på stan (läs: åka buss, herregud jag kan väl inte promenera i snöstorm med mina popskor heller). en algskrapa och en tygväxt till akvariet står på inköpslistan, men det lär ju bli åtminstone ett besök på h&m och the body shop också.

för övrigt så är jag skadeglad. kyckling, korv, oxpytt och köttfärs – saker man inte bör äta, det är ju alldeles uppenbart. jag misstänker veganer, vem misstänker du?

obs: äta, inte sabotera.

edit: men nej, inte frukten! hallå, nu missade ni poängen lite va? skärpning.

One Response to “du är ett glashus, jag är en sten”


Kommentera

