modebloggande

16 april, 2009

…tänkte jag ta mig an just idag. jag var på stan och trillade in på kappahl som hastigast… och oj. hatar att vara fattig student just nu. vintage stories heter en kollektion de har nu, och den är alldeles… vill-ha-ig. apparently, spring made me a romantic… (klänningen hör inte till vintage stories utan till fairytale, en annan underbar kollektion…)

damn32 damn2damn4

nåja, hur fattig jag än är så gick jag inte därifrån tomhänt… utan med världens finaste halsband! (ja, det matchar glasögonen perfekt, thankyouverymuch.)

turkos

och klänningen ovan ligger fortfarande risigt till… jag behöver faktiskt köpa någonting fint till ett bröllop i sommar. tidig födelsedagspresent, någon..?

till er som googlar efter kollektionen: här finns den.


5 Responses to “modebloggande”

  1. Linda Says:

    Oj, oj, vad jag känner igen mig i detta inlägg… :P Hojja studentekonomi!

  2. Tuss Says:

    haha, ja, det är förjävligt… och jag som precis har sökt till lärarutbildningen, många år kvar med studentekonomi alltså :D

  3. Linda Says:

    Oj, mäktigt!! Känns dock som att det är ett jobb som passar dig ganska bra? ;)

  4. Tuss Says:

    tror det! jag är en ypperlig pedagog! ;) sökte till inriktningen mot fritidsverksamhet i första hand

  5. Linda Says:

    Nice! Önskar dig lycka till :)


Kommentera

