önskelistan -09

22 april, 2009

okej, en månad kvar till 25, så… (bli vuxen = sluta skriva önskelistor? nope. that ain’t happening.)

  • SAOL. varje språknörd måste äga den.
  • andra böcker, gärna om språk, eller bara skönlitteratur!
  • prenumeration på språktidningen. har blivit upplyst om att det finns jättemycket studentrabatt på den, så jag fixar.
  • filmer som är fina. tänk indie, typ once eller juno. såna. (eller precis dem, har sett men inte köpt.)
  • silverörhängen kan man aldrig få för många av. de kan även få glittra!
  • jamen en mobil då.
  • eller en smidigare kamera.
  • finns det presentkort på akvariebutiker? i så fall vill jag ha, edgar äter mig ut huset snart.
  • och så önskar jag mig presentkort på musik från t. ex. cdon. inte för att jag köper så mycket nu när spotify är så fantastiskt, men. lite.

ja, och så en tårta förstås. för inspiration, se nedan.

sarah-a-lw-character-2ni vet varifrån. om inte, klicka på den.

5 Responses to “önskelistan -09”

  1. Icebear Says:

    OK vi har sett listan /

  2. Elias Says:

    trodde inte du var så förtjust i Juno? har det blivit andra bullar på äldre dagar eller?

  3. Tuss Says:

    den var inte amazingly amazing som många tycker, men den var fin! ^^

  4. Elias Says:

    meeeh, det var den visst det! det är bara för att du inte kan kära ned dig i Ellen Page som du inte förstår vad du går miste om, åh… Ellen! :(


  5. […] 29 april, 2009 av Tuss som jag behöver, med min födelsedag i åtanke. (resten står här.) […]


Kommentera

