090425

25 april, 2009

sol + varmt + löning (okej, bidrag) + ledig helg i ersmark = yay.

hunden blev valp på nytt tydligen

hunden blev valp på nytt tydligen

en syster och en bror

en syster och en bror

pappa grillade, hunden såg på

pappa grillade, hunden såg på

en stackars hund + en halvsnöig tomt

en stackars hund + en halvsnöig tomt

sen åkte vi skridskor. det kändes lite otippat, men var roligt.

jag och min självlysande syster

jag och min självlysande syster

en rad ungar

en rad ungar

3 Responses to “090425”

  1. Linda Says:

    Haha yeah :) Tyvärr försvinner jag ju från Umeå i sommar dock!

  2. Robert Says:

    Jag har minsann också en självlysande syster!

  3. Tuss Says:

    Linda: ameh, det funkar inte! ändra planerna ;)

    Robert: oh really??


Kommentera

