sssch…

3 maj, 2009

posevet ni varför jag inte skriver? för att jag har en galet tråkig helg med en essäfråga som ska svaras på, jag vet inte hur, men det måste göras och gärna idag (men helst i fredags) och därför har jag inte tid med sånt här. kan vi ju låtsas. dock så ska jag ut och andas lite ny luft nu, kanske att jag får se solen också, vi får se.

och ja, valborgs gick att fira även i umeå, mänskorna och kaninerna och ponnyerna var fina och vinet var rosa och gott. jag vet inte vad vissa saker kommer att leda till men vår är det definitivt iaf.

6 Responses to “sssch…”

  1. Robert Says:

    Wicked! Men erkänn att du skrev ”magnetröntgen” nu bara för att jävlas? :-P

    Det är säkert kul, aldrig testat själv. Ligga stilla i en sval, skön tunnel en stund. Många somnar. Och det är aldrig fel att få bekräftat svart på vitt att man har en hjärna.

  2. Robert Says:

    Meeen. Det heter magnetRESONANS jue! :-)

    Åhåå, sån där fancy fMRI? Rätt läckert faktiskt.

  3. Jocke Says:

    Haha, jo. Läste snabbt igenom din blogg också. :P

  4. Tuss Says:

    vadå snabbt, den är ju superavancerad… :p

  5. Mikaela Says:

    Men hallå? Det är väl inte helg längre? :P Skriv nu..

  6. Tuss Says:

    haha, men åh… vad ska jag nu hitta på.. :)


Kommentera

