okejrå

6 maj, 2009

jag sitter som vanligt och läser lite bloggar, ser tv, målar naglarna samt läser nyheter… och snubblar över det dummaste jag läst på länge. gifta sig utan att ha hånglat? hur kan man ens dejta utan att kyssas? kyskhet i all ära (om man nu råkar vara sån, I assure you I am not) men det här är beyond madness. eller? hur är man kär i nån utan att ha rört i mänskan? eller är man inte? gifter man sig med första bästa man kommer överens med? jag fattar bara inte hur man resonerar här. please clarify!

puss

eller jag vet, vi skapar en motrörelse! eller… äh.

det var egentligen inte det jag skulle säga.

såhär är läget idag:

yay: cykla till skolan

nay: inga pengar, ingen hårfärg, inget roligt

plan: vika tvätt (roligt!), fika, se fråga olle (hanna fridén!)

plugg: jättemycket, allt händer nästa vecka tydligen = all work, no play

pepp: det luktade sommar (blöt asfalt) i morse!

musik: poplistan

djur: ev. pirayor imorgon! inte till mig dock men jag får ha dem ett tag.

galenskap: se artikeln ovan!

nu annat (se ‘plan’), hejdå.

Kommentera

