plötsligt händer det #2

9 maj, 2009

hahaha jag har en prenumerant på bloglovin… vem vem vem? :D

det var dagens andra överraskning. den första var kommentaren på förra inlägget, från mrdustbag.se. jag bloggar om dammsugarpåsar, de vill skicka gratis dammsugarpåsar. jag blir glad, de får lite extra marknadsföring  = win!

hur häftigt är inte det på en skala? och sällan har bloggen känts så rolig som nu. kanske märks på mina nästan dagliga inlägg på sistone…

idag har jag varit på stan två gånger. lite fiskhandel bara, kusinen victor ville ha pirayor så jag fick agera ombud och införskaffa dem innan butiken stängde för att sedan åka tillbaks ner på stan och överlämna dem. helt normalt i min familj.

piranha

ungefär så såg de ut! fast… lite mindre.

nu ska jag äta cashewnötter med choklaaad.

3 Responses to “plötsligt händer det #2”

  1. prenumeranten Says:

    Jag är din prenumerant!!

  2. Tuss Says:

    hihi, jag misstänkte det. en sån ära!

  3. Tuss Says:

    hahahaha, två prenumeranter… tokigheter.


Kommentera

