20 frågor

11 maj, 2009

Sofie utmanar alla! och där inkluderas ju jag, så vi kör.

1. Hur många resväskor äger du?

En blå, som har rest en gång.

2. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Ja. Fast inte med min skruttkamera…

3. Har någon någonsin kallat dig lat?

Ja, det borde alla göra.

4. När var senast någon stötte på dig?

Jag vet väl inte. Var går gränsen? Men det var väl igår eller nåt.

5. Vad åt du till middag senast?

I lördags åt jag grönsakslasagne från hemköp.

6. Använder du huvtröjor?

Ja, det händer. Knepiga frågor det här!

7. Vem var den senaste som ringde dig?

Jag tror det var pirayakusinen, i lördags.

8.Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?

Inte då nåt som faller! Usch. Såndär snurrsak kanske, som barn åker. Slänggunga heter det visst.

Slänggungan

9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

Är det Ålidhem Centrum eller? Ica, Konsum, apotek, två pizzerior, grill, kiosk, fik… typ. Och blomaffär. Och krog, haha.

10. Hur många syskon har du?

Fyra var de senast jag kollade… De är sällan på samma plats samtidigt.

11. Hur många stolar står kring ditt köksbord?

Jag har inget köksbord.

12. Har du en stationär dator eller en laptop?

Både och. Den stationära har fått stå bortglömd sen jag skaffade daaarling dock.

13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

Ja! En sköldpadda! Var vet jag inte… du får bestämma.

14. Vad har du med dig in på bion?

Sällskap och nåt drickbart.

15. Gillar du att flyga?

Lätt!

16. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Nä. Orka.

17. Hur gammal blir du nästa födelsedag?

Hela 25 år om elva dagar.

18. Tycker du om att krama folk?

Vem är folk? Ja det gör jag väl.

19. Vad är du allergisk mot?

Pollen och en katt i Piteå.

20. Gillar du din boendesituation?

Nja. Jag gillar läget, men inte möblerna eller grannarna. Studenter är galna.

Nu utmanar jag Linda och Xrob. Seså.

2 Responses to “20 frågor”

  1. Linda Says:

    Kul! Utmaningar är ju roliga men ingen av mina kompisar antog utmaningen jag skickade vidare :(

  2. Tuss Says:

    äsch, gör ändå! dina vänner lär sig nog ;)


Kommentera

