melanoma monday

11 maj, 2009

men ååh, så har det varit stora prickdagen hela dagen utan att jag har vetat om det. attans!!

men jag har nästan firat den utan att veta om det, ty jag har konstaterat att jag har fräknar! förvisso ingen revolutionerande upptäckt för en rödhårig tös, men jag har faktiskt inte tänkt på dem på länge… de syns inte när jag ser mig själv i spegeln. här syns de lite:

DSC05304

lite sa jag.

jag har mejlat in min kompletteringsuppgift och håller tummarna för att jag får (minst) 6 poäng för den. blir liksom lite tokig annars. så… nu hoppas vi lite extra på att leila har en bra dag på jobbet imorgon.

jag ska ha en dålig dag imorgon. livrädd med stil kommer temat att vara. hej och hå.

..

…och detta var dagens tredje blogginlägg. jag blir tydligen sinnessjuk av att sitta inne och plugga hela dagarna. ska jag påbörja en flerårig utbildning verkligen? for real?

.

äsch jag ser inga fräknar längre. nevermind.

2 Responses to “melanoma monday”

  1. Robert Says:

    Ju mer man har att plugga, desto mer bloggar man. Det är så det funkar. Vanligtvis städar man mer också, men det är lite mer individuellt.

  2. Tuss Says:

    Jag skulle städa om jag hade dammsugarpåsar. Akvariet ligger bra till för att få en storstädning dock!


Kommentera

