ruby tuesday

12 maj, 2009

eller nåt.

pluggandet (och oron) har gjort mig till en knarkare av stora mått. cola zero och kaffe om vartannat. det känns lite som att jag borde chilla med koffeinet ett tag. ett indexikalt tecken på detta är att det fladdrar i mellangärdet. eller är det vårkänslorna nu igen? fan, bli sommar då.

*hämtar mer cola*

jag pluggar inte ens så värst mycket nu. sitter mest och ojar mig över att jag inte gör det.

rubriken är för övrigt en söt låt med fina melanie safka (som dock rolling stones gjorde först). men kolla vad bra hon är!

jag är skeptisk inför fredagens tenta. har inte hunnit läsa någon semantik alls på ett tag. känner dock att en omtenta inte vore hela världen just nu.

imorgon ska jag blogga om dammsugarpåsar igen… so be prepared.

One Response to “ruby tuesday”

  1. Icebear Says:

    Ben prepared hele dan men ser ingen dammsugarpåsebloggning ändå /


Kommentera

