funky on wednesday

13 maj, 2009

ännu en strålande rubriksättning av yours truly. ack, var får jag allt ifrån. (svar: spotify.)

jag har en knepig, för att inte säga funky, dag. somnade efter 2 inatt, efter att ha planerat en landsflykt och lite annat via msn. var därmed jättetrött i morse, och orkade varken ett eller annat. (jag gillar att kunna skylla på trötthet när jag egentligen bara är lat som vanligt.) men i alla fall. jag har omprioriterat mina mål och nu ser det ljust ut igen. dagen ägnas åt semantikstudier som faktiskt är ganska trevliga, mest en massa termer som ska läras in och det mesta är alldeles logiskt.

nu till dagens huvudämne: dammsugarpåsar! för idag damp det ner ett stort vitt kuvert i mitt postfack minsann. det innehöll tre påsar och fem doftstickor. doftstickor! det kommer att lukta gott när jag dammsuger! närmare bestämt sjöbris, om jag tyder färgen rätt…  det bästa av allt är att jag fått detta alldeles gratis från MrDustbag bara för att jag bloggade om min brist på påsar. det är service. se och lär, övriga! jag skriver ju om massa saker jag behöver, men inte är det nån som skickar kläder eller hårtoningar eller sköldpaddsmat för det inte. det får jag vackert gå och köpa. jag ska i alla fall aldrig mer gå och köpa dammsugarpåsar, ty jag ska beställa dem från min nya bästis.

lycka är ett (snart) rent golv...

lycka är ett (snart) rent golv...

update: ja, jag vet att de gör detta för att jag ska skriva om dem och jag gör det eftersom jag tycker att det är bra. alla borde skicka saker till mig, som sagt. nu har jag dammsugit och gud så skönt det är!

Kommentera

