any given thursday

14 maj, 2009

jag har så mycket musik i huvudet. den här till exempel. den snurrar på repeat i mig.

samma sak med always like this som jag skrev om tidigare. snurr snurr.

jag har pluggat idag. tematiska roller har jag koll på. snart även fem sorters talakter enligt searle. resten vetefan men det ordnar sig.

semantik

min utsikt de närmsta timmarna

har även träffat doktoranden erika och genomgått en lång rad tester kring minne och uppmärksamhet. på måndag ska vi testa mera. det är spännande OCH jag får betalt, yay! dessutom bjöd hon på kaffe  = my new best friend.

i övrigt så har jag varit lite dålig idag, men det behöver vi inte prata mer om.

nu mer kaffe och fler termer. tenta 9.00 imorgon, wish me luck!

3 Responses to “any given thursday”

  1. Icebear Says:

    Good luck det går naturligtvis bra med tentan /

  2. prenumeranten Says:

    Wish you luck =)

  3. Tuss Says:

    tack isbjörnen och prenumeranten! ^^


Kommentera

