friday on my mind

15 maj, 2009

ja! och somrig är den! typ linne-och-leggings-varmt, med nåt över axlarna mot vinden. det är skönt som fan.

i morse skrev jag mitt livs första och förmodligen enda tenta i semantik. det gick inte så bra va. hon skulle ha frågat om sakerna jag kunde istället, jag kunde massor som inte fanns med. och en del av det som fanns med förstås. men räcker det? svaret får ni (och jag) om en vecka, ty även om vi bara är tre som läst kursen så har fru kantola hundra andra tentor att rätta nu.

efter tentan åt jag och mika lyxlunch på uni, efter lyxlunchen åt vi glass i gräset vid dammen. skönt att få skvallra av sig lite äntligen. det är för lite tjejsnack i min tillvaro nuförtiden.

ikväll ska jag leta mig ner på stan för att lyssna på nationskörens vårkonsert. det är i kyrkan med en klocka på. ja. dit hittar vi.

alltså egentligen. jag ville inte använda den uppenbara friday i’m in love-rubriken, men nog fan hade det varit lämpligt för nästa inlägg… som kommer snart.

Kommentera

