ella elle l’a

17 maj, 2009

fast jag förstår inte riktigt vad upp-i-luften-kommat gör där (lingvister har myntat den termen och den är således riktig). ella hon har det? *googla* ja så är det. okej nu är jag med.

idag har jag varit ända borta på västerslätt, och jag förväntar mig cred från alla håll och kanter för att jag och cykeln hittade dit med bara tre kartläsningspauser. det var en skön cykeltur, soligt och med massor av folk ute. på stan. en söndag. sånt händer då inte i skellefteå kan jag lova… även om ck har öppet.

ända där borta var det buggtävling idag med bland andra mikaela och jocke. jag har slut batterier i kameran och överallt men såhär såg de ut på tävlingen förra månaden :)

dansde är lite mindre suddiga irl… utom när de rör sig jättefort!

idag dansade de med lottade partners, just for fun!

vad mer?

okejrå. grattis norge, ni är käcka men söta.

och grattis erik som fyller år! du får en tårta!

bunny-cake

så, det var det. nu ska jag putsa fönster (i singularis) eller slöa. eller äta?

One Response to “ella elle l’a”

  1. Jocke Says:

    Jag är med på bild! :D


Kommentera

