silent treatment

18 maj, 2009

då och då förflyter en timme då inte en jävel uppdaterar sin blogg. ha då i åtanke att jag bevakar närmare 40 bloggar med bloglovin.com, och läser runt 15 utöver dessa, så förstår ni hur märkligt det är. har folk liv utanför bloggen eller? sen efter ytterligare en stund så finns plötsligt 10 olästa inlägg, så ni förstår att jag måste vara på min vakt.

jag har genomgått tre minne- och uppmärksamhetstester idag. dessa tester ska jag göra om i slutet av juni och då i en fMRI-scanner-kamera-(som inte är röntgen)-grej. i en sådan får man varken ha bh eller byxor på sig. eller det får man ju! men inte med nitar eller blixtlås eller byglar i. jag var ganska dålig på matteuppgiften och ganska jättebra på bokstavsminnegrejen i alla fall (obs: egen bedömning).

imorgon har jag hela tre saker inplanerade: seminarium, handledarträff samt frågestund med mr noam chomsky. undrar vilket som blir mest spännande. jag gissar på chomsky.

det här blev ganska mycket text.

jag vet inte vad jag ska tro om min ekonomi riktigt. betalar ingen mer hyra förrän i slutet av juli, men får heller inte mer csn-pengar efter måndagens utbetalning, som är en liten sådan. skattepengarna kommer före midsommar, semesterersättning för elva dagar får jag förhoppningsvis snart. typ igår. eller i alla fall om en månad. visst?

jag är jättehungrig. en enkätundersökning jag besvarade idag ville veta om jag anser mig vara en ”smörgåsmänniska”. det gjorde jag, tokigt nog!

sällan har väl kategorin ‘ingenting’ passat bättre… ^^

Kommentera

