sister I’m a poet

22 maj, 2009

omg! morrissey fyller femtio år idag, på min tjugofemårsdag. hur tufft är det på en skala? ganska, vill jag påstå.

jag och syster har bakat banankaka. den blev fin som vanligt.

PICT4679 PICT4678 PICT4685

jag och mamma har färgat mitt hår med en blandning av vin, olja, henna och brännässlor. henna är en sjukt bra deal! resultatet blir naturligt och det är billigt som attan, en förpackning kostar knappt 60 kr och räcker till åtminstone fyra färgningar. mitt hår luktar galenskap nu men det är smällar man får ta.

jo, det är visst hårfärg.

det är visst hårfärg! och håret blev rött, inte brunt.

.

i övrigt intet nytt. fast jo, gräset är grönt nu, inte snöigt som förra gången jag var här. kameleonten gömmer sig lika bra som vanligt, fiskarna förökar sig lika mycket som eller mer än förut, svårt att hålla koll.

jag klarade semantiktentan men det vet ni säkert redan. det betyder att jag har koll på betydelser. precis på gränsen för godkänt dock, ibland tror jag att leila godkänner mig bara för att jag skriver så fantastiskt bra. ;)

.

mer låtar till spotifylistan nu, kom igen!

Kommentera

