just another manic monday

25 maj, 2009

jag har insett att jag måste göra ett ryck med den förbannade artikelsammanfattningen som ska lämnas in på fredag vid midnatt, speciellt om jag vill hinna se någon brännboll på fredag långt före midnatt.

alltså tvättar och städar jag. och läser och pratar med edgar och dricker te. snart ska jag dammsuga och sprida sjöbrisdoft eller vad det var. just nu luktar det grumme tvättsåpa här vilket inte är så dumt det heller.

DSC05359

bor man på 20 kvm så får man improvisera för att allt ska få plats… så då hamnar tvätten i sängen. hindrar mig från att lägga mig och vila också = smart!

Kommentera

