dagen efter kvällen före

30 maj, 2009

jag yrade igår. jag har således inte gjort någonting idag. mår okej men är galet trött!

DSC05392

ovan: mitt träd som jag satt under en stund på eftermiddagen. det var sjukt skönt i solen. och nu ljög jag lite, det är inte mitt träd, men jag kan tänka mig att sitta där fler gånger.

DSC05397

jag satt bland kottar och småkryp, läste bok och kollade på folk som grillade. lyssnade på några som spelade rocklåtar några kvarter bort. det var faktiskt alldeles perfekt där en stund.

jag ska försöka orka skriva om gårdagens brännboll och galenskaper lite senare. först måste jag och edgar fika.

Kommentera

