may it be

31 maj, 2009

jag har varit så trött så trött. varför vet jag inte. pollenmediciner eller min ansenliga ålder kanske.

strax före tre hade jag i alla fall lyckats klä på mig och äta så jag tog med mig jordgubbar och bok och gick ut till trädet. det var varmare men blåsigare så ungefär samma. fler myror var det dock, och fler solbadare runtomkring.

DSC05398 DSC05399

andra skor, samma träd.

jag har läst ut gör vad du vill nu. det tog mig tydligen en hel vecka att läsa etthundrafemtio sidor. jag är för rastlös för att sträckläsa så jag läser bara kortare stunder och det krävs dessutom att det inte är nåt på tv. nu ska jag återgå till män som hatar kvinnor som jag gett till och lånat av pappa. du får tillbaks den nästa gång jag kommer! yes yes.

2 Responses to “may it be”

  1. Sofie Says:

    Jag har flera Loe-böcker. Det tar mig typ en månad att läsa samma sidantal. Jämför med det när du känner dig seg =P

  2. Tuss Says:

    haha. allt är relativt.


Kommentera

