juni: dag ett

1 juni, 2009

först var jag på skolan (inte förrän 13.15, men i alla fall). det var trevligt och jag fick en uppsats om tip-of-the-tongue states på köpet. sen hämtade jag och mika våra semantiktentor och artikelsammanfattningar. min tenta var dålig och min sammanfattning var utmärkt. sen satt vi en stund med kristin och tittade på fontänen utanför humhuset som ingen av oss lagt märke till förut. här är den:

juni 001

gömsk fontän

bitar av sammanfattning och väska.

bitar av sammanfattning och väska

sen åt jag. sen cyklade jag till strömpilen. där handlar man. det här köpte jag:

juni 016 juni 018 juni 020

tygkasse, linne samt en t-shirt från fashion against aids (h&m). yelle har designat den. vem är det? kan man fråga sig. men den är stor och skön och bra.

jag är nu redo för resten av sommaren.

köpte förresten vin också och är därmed även redo för helgen. scharinskas parkhäng, vem är på?

tror fan jag ska göra en garderobsrensning när jag ändå är igång. ja. så får det bli.

6 Responses to “juni: dag ett”

  1. Jocke Says:

    Haha, jo den där fontänen är väldigt mystisk.

  2. Sofie Says:

    Vilken tur att du är redo för helgen på måndagen =P

  3. Tuss Says:

    jocke: eller hur! de borde typ… annonsera om den så man märker den ;) jag har liksom hängt i humhuset i två terminer utan att ha tänkt på den.

    sofie: hahaha. ja! såklart. jag var scout en gång i tiden och sen dess är jag alltid redo.

  4. Jocke Says:

    Jag har hängt där i sex år (!) och aldrig riktigt reflekterat över den än att det finns en mystisk grop mitt i gräsmattan… :P

  5. Nathalie Says:

    Den är t-shirten gillade jag verkligen!

  6. Tuss Says:

    ja, den är underbar! är så glad att jag fick tag på en, den blir perfekt i sommar.


Kommentera

