everything’s tuesday

9 juni, 2009

eller vilken annan dag som helst, för jag är ledig. eller egentligen är det mest som lördag. ja så är det.

idag har jag:

köpt en sidenväxt och en keramiksköldpadda till akvariet, fått fyratusen från skatteverket, suttit på altanen och ätit glass och druckit kaffe, matat edgar, lekt med mixer (obs: hunden), slöat, träffat alla syskonen samtidigt, ätit surströmming hos mormor (yay!), ätit mer glass och druckit mer kaffe, slöat mer.

kaffe

this I like.

imorgon ska jag:

stiga upp före halv elva (helst typ nio), låna en bil och fara till stan, hälsa på på jobbet, shoppa, slöa, se fyrans musikteater på skolan, äta och dricka tills jag spricker kanske. förhoppningsvis kan vi stryka det sista, men risken finns.

nu bloggar bror här bredvid mig. så gör vi i ersmark en tisdagskväll minsann. godnatt.

Kommentera

