back to school

10 juni, 2009

när jag hade hälsat på färdigt på jobbet så gick jag en sväng på stan. där köpte jag en klänning eller nåt. en jättelång skjorta. en skjortklänning. typ. syrran försökte fånga den på bild men den görs inte riktigt rättvisa här.

DSC05459

(den är egentligen skitsnygg, grön och mjuk.)

ikväll har jag kollat på fyrornas musikteater om svea rike i min gamla låg- och mellanstadieskola. skolan hade krympt drastiskt tyckte jag och bror. syrran vann sen en västerbottensost som jag åt en bit av när jag drack mitt vin.

jag ska inte jobba förrän om en månad. (jag har redan sagt det en gång men jag säger det igen så ni förstår hur mycket av mina tankar det tar upp.) det innebär att jag borde vara i umeå nu och skellefte sen, för då blir jag ju ändå här i fem veckor. grejen är bara den att umeå är tråkigt nu. grejen är också den att edgar är här, och han vill inte åka buss igen just nu. och så vidare. jag ska tänka mer på detta.

nu dricker jag vin. för en stund sen åt jag västerbottensost som syrran vann på en tipsrunda om landskap.

nu slutar grey’s. det slutar inte bra. damn.

nej jag hade visst inte mer att säga då.

2 Responses to “back to school”

  1. Sofie Says:

    Nä Greys slutade INTE bra! Fan å, man behöver ju nästan terapi efter det där avsnittet. Helt galet.

  2. Tuss Says:

    eller hur! 007 liksom! knäppt.


Kommentera

