blue monday

15 juni, 2009

jag tog med syster till stan i syfte att kanske köpa ett stycke samsung-nånting-mobil-som-var-lila-och-bra på telia.

men det gjorde jag int! för jag hittade en annan fin. kolla vilken babe liksom.

w595

me like it a lot. utseendet och de utlovade funktionerna iaf, får inte peta på den förrän den har laddat i sexton timmar… varför vet jag inte. jag kanske fuskar och leker med den snart ändå, men skvallra int för teliamannen..! han tycker redan att jag är hyfsat puckad.

2 Responses to “blue monday”

  1. Elias Says:

    har väl något med batteriet o göra för att det ska funka 100%? tror jag då i alla fall! går den lilla gröna i arv till systeryster nu då eller vilar den bland radiovågorna i den ack så rörliga mobila himlen?

    • Tuss Says:

      nåt sånt är det väl. men den funkar då ypperligt nu trots lite fusk!
      syster har fått den gröna och hon är sååå lycklig. omg den är vikbar liksom! och grön…! dagens ungdom…


Kommentera

