one more time with feeling

24 juni, 2009

kolla här då. finaste skivan, nämligen regina spektors nya, släpptes idag. jag vill ha.

kolla här också. det är ju storebror!

idag har jag badat i kåge. igår badade jag i älven. imorgon ska jag bada i havet. man hinner ju knappt torka!

2 Responses to “one more time with feeling”

  1. Jocke Says:

    Svar: Haha, ja det är enda gången på hela året det är action här… Det finns ju i och för sig också snöfestivalen, men ja… Jag menar, jag blev helt paff när jag fick höra häromdagen att här och häpna (!) biografen i Kiruna har öppet på sommaren. O_o Det händer liksom inte…

    Haha, nog för att jag är elitist men ibland så måste man ju tyvärr falla till föga och ta det som finns att tillgå, man kan liksom inte vara kräsen här i Kiruna. Jag får ju iallafall dansa… :D
    Och det är väl egentligen inte beneath me, det är bara det att häruppe så är medelåldern snarare 40+ än 25+ och promillehalten stiger gärna upp emot 1 & 2+ i jämförelse med Ersboda där promillehalten ligger på minus… :P

  2. F Says:

    Vill också bada :(


Kommentera

