mysteries

30 juni, 2009

heter en låt på en skiva som kom idag. det är laleh. hon är finast. i mysteries spelas fin tvärflöjt och man kan lyssna här.

jag har varit och gjort massor med tester på uni, för studien igen. nu är den klar och jag kommer glömma testerna igen, för det hade jag gjort sen förra gången. (sifferminne, färgord, möbler/frukter, klusiler. dem vill jag minnas. fast jag är sämst på möbler.)

DSC00181utanför biologihuset växer colaflaskor på träd. ifall ni undrade var flaskor kommer ifrån så vet ni nu.

sen cyklade jag ner på stan och köpte en väska som man packar saker i. (det var rea.) sen lät jag bli att köpa en spetskjol som det var halva priset på och som jag velat ha länge. wtf? sen åt jag en efterlängtad fetaostbagel på bibliotekscaféet.

det här blev en sån där redogörelse för dagen som ingen vill läsa.

om det är nån som tycker att jag ska skriva om nåt särskilt så säg för all del till.

jag ska eventuellt till skeå imorgon men ingen vet, och jag vet inte vad jag ska göra någonstans.

men vad ska det bli av dig? sjunger laleh nu.

jag är ganska dålig på att vara ledig. bättre än förut, men fortfarande dålig.

One Response to “mysteries”

  1. Linda Says:

    Jag vill lätt ha ett cola-träd!


Kommentera

