090703

3 juli, 2009

idag var det svalt. 15 grader när jag steg upp vid 12 (det var en sån natt).

vi hälsade på farmor och städade hennes balkong så hon kan sitta ute. hon var glad som en lärka idag och mumlade och skrattade.

farmor

fru och fröken stenman på balkongen

sen fikade vi på stackgrönnan. där finns (förutom båtmuséet och vattnet) en loppisbutik! jag hittade en film som inte finns att få tag på någonstans längre, nämligen denna:

DSC00206

20 kronor, 60 minuter.

I love it. mitt tidigaste filmminne, typ. valar, späckhuggare och olja. nån som minns den?

köpte en väska för 25:- också. helt okej.

imorgon umeå.

4 Responses to “090703”

  1. Jocke Says:

    Oj, det där var faktiskt en film jag inte tror mig känna igen från barndomen, det var som fan… :P

  2. Tuss Says:

    åh, då har du missat nåt stort minsann!

  3. Robert Says:

    Tror jag fick betala 80 spänn för min kopia på Tradera, men det var det fan i mig värt :-)

  4. F Says:

    Den är ju hemsk :P


Kommentera

