läget

6 juli, 2009

söndagen var fin. det åts mat hemma hos tom och mika med random people från umeå och skeå. t & m hade matchande guldringar på sig, skitkonstigt… sedan spelades det kubb på mariehemsängarna. vårt lag vann inte ens nästan.

motståndarlaget

motståndarlaget

sen spelades det kort etc. trevlig afton!

idag har jag shoppat loss på reorna i ume. byxor för 49:50 (hittade dina i stl. 38, mika!), en tröja, ett paraply, leggings, underkläder samt en vegburgare inhandlades. inget av det har fastnat på bild. (förresten så fanns den jättefina kjolen kvar fortfarande. i min storlek och i ett enda exemplar. jag köpte den inte.)

imorgon ska jag packa saker i en stor väska.

på onsdag ska jag flyga :o herregud. (ja det blir bra. men ändå.)

4 Responses to “läget”

  1. Elias Says:

    oj, vart ska det flygas? landsflykt?

  2. Tuss Says:

    nepp, till stockholm bara. (säger jag som om det inte vore en big deal.)

  3. Robert Says:

    sthlm? usch då!

  4. Linda Says:

    matchande guldringar? :O det hade min kusin och hennes man oxå i helgen :P


Kommentera

