big city love

13 juli, 2009

DSC00278

okej, nu har jag tid igen.

stockholm var lätt värt! trots skavsåren och tröttheten. I’d do it again in a heartbeat, om vi säger så.

en extra bonus är att jag har bilder att tråka ut er med i flera veckor framöver. jag <3 min mobilkamera.

följande skriver jag bara för att jag kommer att glömma bort det annars.

onsdag: flyga, gå på stan, äta sushi i parken. torsdag: slottet, stan, bio. fredag: tåg, eskilstuna zoo. lördag: stan ensam, debaser på kvällen. söndag: flyga.

sådärja.

DSC00438 DSC00270DSC00439 DSC00454 DSC00462 DSC00274DSC00449 DSC00465 DSC00480

3 Responses to “big city love”

  1. Robert Says:

    Röda linjen, huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  2. Robert Says:

    Kan även tillägga att när du befann dig ståendes på Strindberg-citaten, så befann du dig även mindre än ett halvt kvarter från världens bästa sushi-ställe! Fast det är kamouflerat till en indisk restaurang numera, så det är svårt att hitta förstås…

  3. Tuss Says:

    röda linjen iz ok!

    åh, gjorde jag? men jag åt god sushi ändå, vegetarisk sådan från ett ställe i midsommarkransen. men jag ska prova det indiska nästa gång!


Kommentera

