fredagen

19 juli, 2009

jobb fyra timmar, vila många timmar, sen trästock igen. då spelade mikael wiehe, miss li och covox (bland annat). jag såg inte wiehe, men det gjorde tiotusen andra så han var nog glad ändå.

såhär crazy kan jag sitta i en soffa

såhär crazy kan jag sitta i en soffa

i trädet hängde bokstäver

i trädet hängde bokstäver

DSC00535 DSC00538

miss li

miss li

hon tillägnade en låt till sandra med lillasyster, det var snällt tyckte jag.

covox

covox

galet som vanligt.

23.59 en julinatt i skellefteå

23.59 en julinatt i bonnstan, skellefteå

det var trästock -09 det. lördagen missade jag av förklarliga skäl som jag ska blogga om senare.

Kommentera

