up, up and away

24 juli, 2009

nämen såhär är det va. nästan varje dag söker någon på ballong och kommer till min blogg. det har jag tyckt är lite märkligt för ballonger är väl inte direkt något återkommande tema här. men! bildgooglar man på ballong så kommer mycket riktigt mitt ballonginlägg upp som nummer två! och därmed var det inte så märkligt längre.

däremot så kan jag ju leta upp något finare om det nu ska vara på detta viset.

…typ den.

2 Responses to “up, up and away”

  1. Robert Says:

    Själv får jag hela tiden en massa folk till min blogg som sökt på ”calskrove”. ”Rumpchock”, ”vojne”, ”bästa filmerna någonsin” och ”hur fungerar dammsugare” är annars återkommande klassiker.

  2. Tuss Says:

    haha. men allt det har du ju koll på, så de gör helt rätt!


Kommentera

