I go mental every time you leave for work

6 augusti, 2009

nej vänta. när jag åker till jobbet, menar jag. the girl and the robot is the shit, i alla fall. (det betyder att det är bra.) mitt jobb är inte the shit, även om jag minsann stöter på sådan ibland. mmm, lokalvård. undvik. bara en halvdag + en vecka kvar nu! sen kan jag säcka ihop igen.

jag är så galet trött. snart duscha, sen sova. (klockan är halv åtta.) vet inte om det här är ett klagoinlägg eller något annat, och om jag ens publicerar. (det gjorde jag.)

på lördag ska vi ha dubbelkalas här för en elvaåring och en tjugoettåring som båda är mina syskon. då ska jag vara fin minsann. det sker så sällan sommartid, jag är mest bara hemma eller på jobbet och vem bryr sig om vad jag skräpar omkring i då? nej precis.

mina nya kläder kommer tydligen aldrig så glöm dem.

jag läser män som hatar kvinnor nu igen. jag började läsa för längesen men la den åt sidan. den är seg i början och jag är seg för det mesta, så äre bara. nu blev den precis lite mer intressant faktiskt (i mitten). det skulle vara trevligt att läsa ut en bok nån himla gång. lite som en… accomplishment, vad det nu heter. bedrift?

det här blev ju lite random. så går det när man inte har varken mål eller mening.

imorgon har jag sovmorgon till halv sju! hejdå.

4 Responses to “I go mental every time you leave for work”

  1. Robert Says:

    men det är ju vägen, som är mödan värd?

  2. Tuss Says:

    say what?

  3. Sofie Says:

    Ja, alltså den där män som hatar kvinnor. Alla säger att den är så braaa, men seg i början. Seg indeed! Jag lyckas aldrig komma till det braiga. Fuck it.

  4. Jocke Says:

    ”the shit” Håhå, jaja, dagens ungdom har sånt konstigt språkbruk, på min tid sa vi saker på svenska… :P


Kommentera

