Fototriss: Gissa temat

9 augusti, 2009

det var sjukt längesen jag gjorde en fototriss faktiskt. den här veckan får man hitta på temat själv så får folk gissa. gör det vetja. och gör en egen triss, ni som bloggar!

PICT5034

den där ungen igen

DSC00183

lunch på bibliotekscaféet

DSC00480

stockholm. åh.

11 Responses to “Fototriss: Gissa temat”

  1. lilalili Says:

    ”Utsikt från min plats” gissar jag att ditt tema är!
    Ha en skön vecka! Kramis

  2. Tuss Says:

    lilalili: nej, men det hade ju varit smart! haha.

  3. Anna Says:

    Ok jag gissar att du lunchat i Sthlm med lilltjejen

  4. Elias Says:

    vatten, vatten, bara vanligt vatten?

  5. Tuss Says:

    anna: nope :)
    elias: yep :D

  6. Pialotta Says:

    Vatten är det så många som har på temat idag.. undra varför;-) Sommaren är inte slut ännu, det förstår man. Ha de gott på dina båtturer med lilltjejen:-) Saltsänk är så gott:-)

  7. Maria Says:

    Hade gissat på semester i storstan….fina foton…maria

  8. Tuss Says:

    Robert: va? var det där så sjukt långsökt som jag tror att det var? :p


  9. Tack. Vattendroppar var temat på min triss. =)

  10. smulan Says:

    vatten!


Kommentera

