jag får liksom ingen ordning

21 augusti, 2009

jag har städat. det gör jag ofta. och det blev ju fint, men det finns ett hörn av mitt lilla hem som jag undviker: pappershögen bredvid datorn… jag vet att om jag rör den så måste jag sortera in saker i pärmar, ta ställning till om saker ska sparas eller kastas, samt hitta på någon bättre lösning än att ha allt i en och samma hög. därför rör jag inte högen. mitt rum är således rent med undantag för ett hörn. det är väl okej, va? nu när det är helg och allt.

anyway! det var inte det jag skulle säga, utan det här: winnerbäcks nya singel släpptes idag och den heter som rubriken på det här inlägget. lyssna och läs. jag tror jag tycker om den.

jag är alldeles på vippen att köpa biljetter till spelningen i november… men jag har ju inga pengar, men egentligen har jag ju… stackars mitt sparkonto, det har fått lida i sommar. jag vet inte vad jag gör. kanske köper jag ändå. det är ju inte förrän i november.

update: nu var jag så smart att jag bad ida köpa biljetter, vilket hon nu har gjort. så, winnerbäck i umeå i november är fixat!

3 Responses to “jag får liksom ingen ordning”

  1. Njorun Says:

    Åh jag känner igen det där med pappershögen så väl! Haha.. ojvoj.

  2. Christina Says:

    Men å lyllo dig Winnerbäck i november. Sommaren blir liksom längre )

  3. Tuss Says:

    njorun: skönt att inte vara ensam! och eh… beklagar. ^^

    christina: oh ja, det ska bli roligt, mitt i mörkaste hösten… det är nästan en tradition för oss :)


Kommentera

