and in turn, that’s my opportunity to feel brave

24 augusti, 2009

DSC00884 DSC00883

jag köpte böcker. dem läser jag helst på café, men oftast hemma. (imorgon på buss.) (obs: de är galet bra.)

DSC00879

DSC00881

jag promenerade längs nya vägar.

DSC00890 vimlig.se

jag festade lite. här på teatercaféet. (andra bilden från vimlig.se)

idag sprang jag en stund. det tog jag inte kort på. sen tog jag på mig knäppa kläder och satte mig i solen med boken.

DSC00894 DSC00897

på fredag/lördag/måndag börjar det på riktigt. lärarutbildningen! helt crazy.

3 Responses to “and in turn, that’s my opportunity to feel brave”

  1. Robert Says:

    Tycker de där böckerna verkar läskiga. Lika beroendeframkallande som kaffe och Harry Potter liksom. Vågade bara läsa baksidan på den första, muttra ”stereotypa karaktärer” och ställa tillbaka den på butikshyllan. Bra så.

  2. Tuss Says:

    ja, fast vet du vaad? den första boken är tråkig ganska länge innan den blir bra, så du har gott om tid att backa ur ifall det känns för läskigt!

  3. Linda Says:

    spännande! förväntar mig att bli totalt uppdaterad om lärarstudentlivet ;)


Kommentera

