HT09

2 september, 2009

mmhm. ska ju plötsligt bli lärare nurå. då måste man gå i skolan i några år först, sen får man titulera sig fritidspedagog och jobba med baaarn. jojo.

DSC00938DSC00945DSC00948DSC00949

introduktionspratare, fontän, gåvotermos som rymmer lite, gåvominne som rymmer mycket.

jag vet inte så mycket om utbildningen än. nu läser fritidspedagogerna och förskollärarna ihop med de som ska bli lärare för små barn, dvs som ska ha lektioner. jag ska inte hålla i lektioner, men ska tydligen lära mig att göra det ändå.

för övrigt så ignorerar jag insparken än så länge, men vet inte om det är så smart egentligen. vi får se.

5 Responses to “HT09”

  1. Linda Says:

    ingen inspark? :O och btw, vad konstig din blogg är nu hehe

  2. Tuss Says:

    njae, ville inte dit på första grejerna och sen är det lite svårt att komma in i det… men jag ska försöka vara med på något i helgen.
    min blogg är så fin sååå :D

  3. Linda Says:

    aarå :) men är inte 0ningen the shit då? ;P

  4. Lingvistnörden2 Says:

    Vaaa?! Jag fick bara 2gb *morr* Vadå skilja på fritidspedagoger och lärare?

  5. Tuss Says:

    meh!! det var ju very strange indeed!


Kommentera

