helg, baby!

4 september, 2009

första veckan på lärarutbildningen avklarad! det firade jag med att ta med mig A ner på stan för lite shopping. köpte gult linne (99) och gula skor (37,50), fråga mig inte varför. fick vantar och ett parfymprov. köpte vin.

innan det åt vi på café göteborg på storgatan. love it! där borde alla äta (fast inte när jag ska dit, det är ganska litet). hela stället är så jättefint och bra.

DSC00953

rostad smörgås med fetaost, honung, bulgur, hummus och annat ljuvligt...

vi gick genom vänortsparken på väg tillbaka till centrum. där finns stora sköldpaddor.

DSC00955

en stor sköldpadda

sen, när vi var på väg till en musikaffär för att titta på gitarrer, såg jag något alldeles galet bra.

monki, baby!

monki, baby!

min favoritbutik jue! ‘hittade’ den i stockholm i somras, och enligt the internetz fanns den redan då i umeå. oook, whatever you say. fint är det iaf! ska börja hänga där. (de säljer kläder alltså.)

ikväll ska vi hänga med logopederna verkar det som. onyktert och soft skare bli!

Kommentera

