istället för ljud

15 september, 2009

detta inlägg påbörjades när ljudet i daaarling var spårlöst försvunnet. den bara lät bli att låta. både spotify och itunes protesterade och kallade mig puckad. efter en stunds felsökning testade jag en omstart som sista åtgärd och sen funkade det. end of the rubrikförklarande story.

det är tisdag och jag ska berätta om min helg. jag hamnade i skellefteå genom att lifta med några tokar som skulle ut och leka i skogen därikring. jag ville mest se på konståkning, men jag råkade hälsa på lite folk också.

det här är tyko, son of sofie.

DSC01058

med sin pappa ante

med celina

med celina

jag hälsade också på hos stina som har fyllt år, men det finns det inga bilder på. det var en blixtvisit!

celina har en ny liten ödla som heter cimmo. han kom ut ur sitt ägg för bara några veckor sedan.

cimmo i celinas lilla hand. han väger ingenting.

cimmo i celinas lilla hand. han väger ingenting.

cimmo på daaarling

cimmo på daaarling

och så blev det konståkning förstås. den här ungen är galet bra.

uppvärmning

uppvärmning

jag filmade en tjusig hoppkombination men det vill inte bloggen visa. här landar hon iaf.

DSC01064

suddsyster

helg was nice! nästa helg vet jag inte vad jag gör, men antingen piratfest eller annat. som vanligt i framtiden.

3 Responses to “istället för ljud”

  1. Carina Says:

    Godmorgon Sandra,

    Såg du norwichhundarna i Norran? Man gör ju allt för att få ett foto att sätta in på bloggen.

    Ha en trevlig vecka!

    Ps. Celina hon har så otroligt vackert hår, jag blir rent av avundsjuk.

    Kram från Carina

  2. Tuss Says:

    ja jag såg! celina visade mig på webcam ^^ det var fint! kram, jobba på ;)

  3. smulan Says:

    snygga bilder (de på mig,asså!)


Kommentera

