om smink och prinsessor

19 september, 2009

idag har jag varit på något så avancerat som en makeup- och hudvårdskonsultation hos mary kay, för helgen inhyrda på hotell winn i centrum. jag har numera silkeslena händer, ett välsminkat ansikte och en mycket speciell doft. ansiktsprodukter skickas till mig om någon vecka, och jag tänker inte tala om vad de kostar… men det var fett värt!

DSC01087

sen när jag kom ut från hotellet och kände mig översminkad trots att jag bara hade foundation, rouge, mascara och läppglans så var det plötsligt en himla massa folk utanför folkets hus på andra sidan gatan. efter en stund kom en glittrig tjej som visade sig vara kronprinsessan. hon fick blommor och vinkade, sen skulle hon in och prata om nåt viktigt. värsta grejen va? *inandnings-jo*

DSC01094

bild med pedagogisk blå pil på den lilla prinsessan lång borta. jag är både pedagogisk och konstnärlig, yes box!

One Response to “om smink och prinsessor”

  1. Njorun Says:

    Helt ärligt… väldigt bra med blå pil annars hade jag nog missat det ;)


Kommentera

