tubeyou

26 september, 2009

jag tycker att blogginlägg med youtubeklipp är tråkiga. jagmenarhuroftaorkarmankolla? not so much. därför ska jag nu göra ett jättetråkigt inlägg och få det ur världen, så kan jag fortsätta med mitt vanliga superfascinerande bloggande sen.

bebis som dansar till beyoncés single ladies (put a ring on it) (obs: jätteroligt)

obama inser inte att han spelas in och pratar om kanye west’s störda beteende på vma. cut the president some slack!

”blood! not funny!” mycket ivrig och söt unge.

och slutligen: en mänsklig snigel. jättegammal, men alltid finast. låten heter unintended och gjordes av muse.

nu har jag faktiskt lagt ner massa tid på det här, så nu kan ni ha dåligt samvete för att ni inte kollade. haha. hejdå.

Kommentera

