om att sitta

6 oktober, 2009

insparkssittning på nationernas hus i lördags dårå. en studentsittning går ut på att man äter, dricker, leker och dricker. så det gjorde vi!

min mobilkamera kan inte blixtra, men här är några bilder där man kan ana motivet iaf.

DSC01203

det vita vinet var slut, men det fanns rosa.

västerbottenpaj. min var vegetarisk. det var ingen skillnad.

förrätten, västerbottensostpaj. min var vegetarisk. det var ingen skillnad. sen fick jag quornfiléer och potatisgrejs, övriga åt nån filé av kött kanske. sen åt vi glass.

lek med ballong.

lek med ballong.

jag hade fjärilsklänningen.

jag hade fjärilsklänningen. fint att mitt hår matchar dörren också. verkligen.

sen dansade vi väl och så. det var najs! jag kan tänka mig att sitta igen.

nu fokus på tentan istället. fredag kl nio. räkna med många blogginlägg under den här veckan alltså.

2 Responses to “om att sitta”

  1. Linda Says:

    hade du och dörren planerat det hela tsm? hihi. varför är det så att man alltid bloggar som en galning inför en tenta!


Kommentera

