always take time for tea

7 oktober, 2009

igår var det teafton hemma hos fröken. (det är jag). jag och A hade beställt four o’clock (fancy stuff) från tekompaniet och när varorna kom behövde de provsmakas. jag hade beställt raspberry cream och grönt chai, koffeinfria och jättegoda faktiskt. särskilt chai. löv it. A drack nåt med lakrits… eeh. men man får ha sin egen smak, det måste vi försöka acceptera.

jag fotade A, paparazzi style. nåt mysko med ljuset gjorde hans bruna tröja lila. jag gillar lila.

DSC05576

DSC05575

jag har förresten alldeles fint i mitt hem nu, ty lådorna är borta och lilla hyllan är uppborrad. allt tack vare tom och mika. kolla snyggt.

DSC05545

DSC05574

jojo. så ser det ut på historiegränd i oktober, vilket jag hemskt gärna behövde berätta för er såhär i tentapluggartider. hejdå.

3 Responses to “always take time for tea”

  1. Icebear Says:

    Nice , plugga på nu /

  2. Tuss Says:

    jädrans vad snabb du var! du lurpassar på bloggen, haha. eh.

  3. Icebear Says:

    Nix bara en tillfällighet sitter bara och bläddrar bland mina bokmärken


Kommentera

