091011 12:13

11 oktober, 2009

trevlig dag. klockan 12:13 satt jag sedan en timme tillbaka i ett kallt klassrum på skolan och lyssnade på information om amnesty international (länk till fin reklamfilm för amnesty). det var lärorikt och bra. det hade varit bättre om jag inte varit lite bakis och mycket dödstrött, men den bädden bäddade jag minsann själv och har därför ingen annan att skylla på. det var ändå roligt att dansa igår.

jag ligger i sängen, och nu ska jag sova en stund… sen ska jag äta tårta hos bedårande tror jag. det blir ett bra avslut på helgen. pepp för ny skolvecka, yes!

Kommentera

